The-best-city-council-ads
پاپ آپ اس ام اس

POPUPSMS

ارسال پیامک انتخاباتی 1400

ارسال پیامک انتخاباتی 1400 – شما با خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات می‌توانید برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس، انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد.

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌باشد.

ارسال پیامک انبوه یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی کاندیدا انتخابات است. تقریبا تمام کاندیدها در انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس و… از ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات در انتخابات استفاده کرده و بخش اعظمی از بودجه تبلیغاتی را برای ارسال پیامک‌ انتخاباتی قرار می دهند تا شعارهای انتخاباتی خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال نمایند.

سامانه پیامک پاپ آپ اس ام اس برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال پیامک انبوه با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده  از ارسال پیامک‌ جهت تبلیغات در انتخابات شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است.

همچنین ارسال پیام صوتی، یکی از روش‌های رقابتی مناسب و کارآمد می‌باشد که می‌تواند شما را متمایز از رقیبان جلوه دهد.

با خرید سامانه پیامک برای تبلیغات انتخاباتی، راه‌های متنوع برای ارسال پیامک انتخاباتی وجود دارد.

ما در ادامه در مورد چند روش موثر ارسال اس ام اس تبلیغات انتخاباتی صحبت می‌کنیم.

ارسال پیامک انتخاباتی 1400
ارسال پیامک انتخاباتی 1400

همانطور که گفته شد؛ استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مرسوم شده است و بازخورد مناسبی از ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات دریافت می‌شود‌، همچنین با توجه به محدود بودن وقت تبلیغات نامزدهای انخابات، تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس انبوه نیازی به صرف زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن می‌توانند به عده کثیری تبلیغات خود را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیام صوتی انجام دهید. در سامانه ارسال پیامک انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه به چند روش انجام می‌شود که روش‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

ارسال پیامک به تفکیک استان، شهر، روستا

ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان، شهر روستا کاندیای محترم می توانند پیامک تبلیغاتی خود را به کل ایران بر اساس استان، شهر و منطقه ارسال نمایند و بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیامک پاپ آپ اس‌ام‌اس تمامی اقشار جامعه را پوشش دهند.

در این بانک اطلاعاتی فقط شماره های همراه اول و ایرانسل به صورت رایگان در اختیار کاندیدا جهت تبلیغات در انتخابات قرار می‌گیرد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد دارید به منطقه خاصی پیامک ارسال نمایید، بانک شماره موبایل ارسال پیامک کدپستی و ارسال پیامک از روی نقشه یکی می باشد، اگر شما کدپستی منطقه مورد نظر را می دانید بهتر است از ارسال پیامک بر اساس کد پستی استفاده نمایید و اگر شما کد پستی منطقه مورد نظرتان را نمی دانید می توانید از ارسال پیامک انبوه از نقشه گوگل استفاده نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

ارسال پیامک از روی نقشه؛ شما می‌توانید از روی نقشه محدوده مورد نظرتان را انتخاب نمایید و به منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک از نقشه گوگل برای شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول امکان پذیر است.

 

ارسال پیامک به اصناف خاص

ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل؛ بانک شماره موبایل پزشکان، بانک شماره موبایل وکلا و… در سامانه پیامکی پاپ آپ اس ام اس قرار دارد و شما می توانید برای تبلیغات در انتخابات از این بانک شماره موبایل استفاده نمایید.

 

ارسال پیامک از دکل bts

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS یکی از بهترین را ه ها برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات در انتخابات می‌باشد که بسیار موثر است و شما می توانید به افرادی که در منطقه خاصی حضور دارند پیامک انبوه ارسال نمایید.

 

ارسال پیامک به شماره های خودتان

شما می توانید به لیست مخاطین گوشی به صورت گروهی از طریق سامانه پیامک، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید کافی است فابل مخاطیبن گوشی را در پنل پیامک قرار دهید و بعد از نوشتن متن پیامک دکمه ارسال اس ام اس را فشار دهید.

همچنین سامانه پیامکی پاپ آپ اس ام اس قابلیت ارسال پیامک به شماره های فایل اکسل را دارد و شما قادر هستید به شماره موبایل های موجود در فایل اکسل به صورت یک باره پیامک ارسال نمایید.

 

ارسال پیامک انتخاباتی 1400
ارسال پیامک انتخاباتی 1400

 

ارسال پیامک تاثیرگذار برای تبلیغات انتخابات

ما در این صفحه در مورد روش‌های مهم و موثر تبلیغات پیامکی در انتخابات صحبت کردیم، شما می توانید صفحه نحوه ارسال پیامک انبوه را مطالعه نمایید تا در مورد روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی اطلاع بیشتری کسب نمایید. چند توصیه مهم مجددا به کاندیدهای انتخاباتی اعلام می شود.

 

  • ارسال در ساعات مناسب، برای جلوگیری از تبلیغ منفی و با توجه به ترافیک بالای ارسال اس ام اس در ایام انتخابات بهتر است که بین ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پیامک تبلیغاتی را ارسال نمایید.
  • استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک، چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود .
  • ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص، مثلا اگر انتخابات شورای شهر می باشد، فقط به شهری که در آن کاندید شده‌اید پیامک ارسال کنید.
  • استفاده از شماره پیامکی کوتاه‌تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما‌، لازم به ذکر است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه تر در کیفیت ارسال تاثیری ندارد‌.

 

همچنین اگر شما برای تبلیغات در انتخابات به بانک شماره موبایل نیاز دارید، می توانید به صفحه خرید بانک شماره موبایل مراجعه کرده و بانک شماره موبایل مورد نظرتان را خریداری نمایید و بلافاصله بعد از پرداخت بانک شماره موبایل را دانلود نمایید.

ارسال اس ام اس با نام کاندیدا: برای برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات؛ کاندیدای محترم با خرید سرویس ارسال پیامک با نام برند می‌توانند این قابلیت را فراهم کرد که هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک اسم کاندیدای محترم نوشته شود، با توجه به اینکه فعال سازی ارسال پیامک با نام کاندیدای انتخاباتی حدود 50 روز زمانبر است پیشنهاد می‌شود قبل از انکه وارد فاز عمومی تبلیغات برای انتخابات شویم، اقدامات لازمه برای فعال سازی سامانه پیامک انتخاباتی را انجام دهیم.

فرصت محدود است!

همین الان در سامانه پیامک پاپ آپ اس‌ام‌اس ثبت نام نمایید و تبلیغات برای انتخابات از یک دقیقه آینده آغاز کنید…

برای خرید سامانه پیامک صفحه تعرفه پنل پیامک را مشاهده نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، وب سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

برای حرید پمل پیامک از لینک زیر اقدام کنید و یا برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 26763062-021 تماس بگیرید

با دیگران به اشتارک بگذارید

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم حتما بخوانید

پاپ آپ اس ام اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ اس ام اس

تست ارسال پیامک وب سرویس

با هر شماره فقط یک بار امکان ارسال پیامک تست وجود دارد

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در پنل پاپ‌آپ اس‌ام‌اس امکان ارسال از کلیه پیش شماره ها مانند 1000 ،3000، 5000، 021 و 026 (خط ثابت) وجود دارد